Praćenje pošiljke
Nakon uplate i slanja paketa sa Vašom porudžbinom, dobićete od nas broj pošiljke. Sa tim brojem možete da pratite status pošiljke putem internacionalnog sistema za praćenje pošiljki.
Broj za praćenje za svaku porudžbinu dobićete putem emaila.
Uz pomoć broja pošiljke možete pratiti status Vaše pošiljke dok je u tranzitu do Vaše adrese.
Broj i status pošiljke su vrlo bitne osiguravajuće okolnosti s obzirom da se radi o međunarodnoj pošiljci i pošiljke sa urednim statusom uvek stižu na svoju destinaciju.
Broj pošiljke izgleda ovako:
RU777205306CN (primer)
Paket obično možete pratiti u roku od 5 do 10 dana nakon što dobijete broj za praćenje (dan slanja).
Dok je paket u tranzitu do Srbije, što čini najduži period u roku isporuke, pošiljku možete pratiti samo putem internacionalnog sistema za praćenje pošiljke. Tek nekoliko dana uoči same dostave paketa na Vašu adresu, paket će biti moguće pratiti putem sajta „Pošte Srbije“.
Status se ne ažurira određeno vreme tokom tranzita iz zemlje porekla u zemlju destinacije. Ne morate brinuti ukoliko pošiljka ima status koji je duže vreme nepromenjen. Ako pošiljka ima najmanje jedan status, ona se smatra urednom. Dozvolite nekoliko dana (5-10) od dana kada dobijete broj pošiljke da se prvi status pojavi.
Dodatne informacije
Ukoliko želite, možete koristiti i zvanični sajt za univerzalno praćenje pošiljki međunarodnog poštanskog sistema.
Kliknite na ovaj link za otvaranje sajta za praćenje pošiljke (otvoriće se u novom prozoru).
UPUTSTVO: Kada otvorite sajt za praćenje pošiljke, da bi pratili pošiljku unesite broj pošiljke u označeno polje i pritisnete „Praćenje“. Ukoliko imate više brojeva, možete ih uneti jedan ispod drugog.
Nakon tranzitnog perioda (prosečno oko 15 dana nakon slanja) kada pošiljka izađe iz internacionalnog saobraćaja pošiljku možete pratiti na stranici za praćenje pošiljke „Pošte Srbije“.